Zapytanie Ofertowe

Zapytanie ofertowe – ogłoszenie o zamówieniu na usługę Opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej renowacji kościoła pw.Św. Michała Archanioła w Dąbrowicy wraz z dzwonnicą i murem

I.         ZAMAWIAJĄCY:

Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Stanisława Biskupa w Kolonii Polskiej

Kolonia Polska 2, 37-303 Kuryłówka

telefon: 722 229 228

strona internetowa: https://koloniapolska.przemyska.pl/

II.        OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej renowacji kościoła pw. Św. Michała Archanioła w Dąbrowicy wraz z dzwonnicą i murem.

Zakres rzeczowy – opis przedmiotu zamówienia obejmuje:

  1. projekt (z uwzględnieniem podjazdu dla niepełnosprawnych)
  2. kosztorys ze szczegółowym przedmiarem
  3. opracowanie konserwatorskie (z uwzględnieniem dobru koloru na bazie odkrywek na etapie realizacji oraz konsultacji z WUOZ-em).

Zakres prac opracowania dotyczył będzie obiektu kościoła wraz z działką, dzwonnicy i muru.

UWAGA: Zespół cerkwi grekokatolickiej obejmujący kościół filialny rzymsko-katolicki pw. Św. Michała Archanioła, dzwonnica murowana i mur kamienno-ceglany w Dąbrowicy decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wpisany jest do rejestru zabytków (Decyzja numer L. dz. SOZ-4-4148/110/2003 Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu, numer w rejestrze A-78).

Z uwagi na to, że umowa o wykonanie robót budowlanych jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia prac większej ilości nie będzie mogła być uznana za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Zakres zamówienia obejmuje dostawę kompletnej dokumentacji umożliwiającej realizację poszczególnych prac wynikających z tejże dokumentacji.

III. UBEZPIECZENIE

Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą od wartości brutto złożonej oferty.  

IV.       TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 28 marca 2024r.

V. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

Ogłoszenie opublikowane będzie na stronie internetowej Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Stanisława Biskupa w Kolonii Polskiej (https://koloniapolska.przemyska.pl/) oraz na stronie Gminy Kuryłówka (https://kurylowka.biuletyn.net/) pod nazwą zadania. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2023 r. poz. 1605).

VI.       INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM

1. Wszelkie zapytania, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą  przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną:

– pisemnie na adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Stanisława Biskupa w Kolonii Polskiej

Kolonia Polska 2, 37-303 Kuryłówka

– drogą elektroniczną: e-mail: projekty@kurylowka.pl

2. Wszelkie zapytania i odpowiedzi będą udostępnione na stronie internetowej Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Stanisława Biskupa w Kolonii Polskiej (https://koloniapolska.przemyska.pl/) oraz na stronie Gminy Kuryłówka (https://kurylowka.biuletyn.net/).

VII.   WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:

  1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena będzie ceną ryczałtową i powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Wykonawca musi udokumentować trzyletnie doświadczenie w pracach projektowych dotyczących obiektów i posiadać stosowne uprawnienia do projektowania.
  4. Wykonawca musi wykazać się co najmniej trzema pracami projektowymi dotyczących obiektów zabytkowych w okresie ostatnich trzech lat na kwotę powyżej 20 000,00 zł. 
  5. Spełnienie powyższych warunków będzie możliwe wyłącznie na podstawie załączonych dokumentów potwierdzających te informacje, tj.: kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania osobami spełniającymi w/w warunki.
  6. Brak dokumentów potwierdzających wymagane warunki spowoduje wykluczenie oferenta.
  7. Przed sporządzeniem wyceny wymagana jest wizja lokalna na obiekcie przed składaniem oferty, potwierdzona na piśmie przez Proboszcza lub osobę przez niego upoważnioną Załącznik nr 5.
  8. Zamówienie będzie dotowane w ramach programu Rządowy Program Odbudowy Zabytków Polski Ład. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową więc należy dołożyć wszelkich starań by była to cena ostateczna i zawierała wszystkie prace niezbędne do wykonania zamówienia.

VIII.    MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową niniejszego zapytania należy złożyć:

w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego:

Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Stanisława Biskupa w Kolonii Polskiej, Kolonia Polska 2, 37-303 Kuryłówka

lub przesłać na adres: j/w

Termin składania ofert ustala się do dnia 16.01.2024r. (liczy się data wpływu dokumentacji do siedziby Zamawiającego)

Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

IX. TRYB OTWARCIA OFERT

1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.01.2024 w siedzibie Zamawiającego, tj.  Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Stanisława Biskupa w Kolonii Polskiej, Kolonia Polska 2, 37-303 Kuryłówka

2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 

X. OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

Zamawiający zawiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty poprzez ogłoszenie na stronie internetowej Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Stanisława Biskupa w Kolonii Polskiej (https://koloniapolska.przemyska.pl/) oraz na stronie Gminy Kuryłówka (https://kurylowka.biuletyn.net/).

XI.       OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

  1. O wyborze oferty decydować będzie cena – 100%.
  2. Wykonawca podaje cenę ofertową na całość zamówienia.
  3. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
  4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego.
  5. Zaoferowana cena jest ceną ryczałtową i niezmienną. Nie dopuszcza się robót dodatkowych.
  6. Zamawiający wymaga minimum 60-miesięcznego okresu gwarancji.

XII. WAŻNE INFORMACJE

1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia doświadczonych i wykwalifikowanych osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami prawa, zasadami wiedzy technicznej i konserwatorskiej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
5. Wszelkie zobowiązania wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, a spoczywające na Wykonawcy oraz Zamawiającym zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

XIII.    INFORMACJE DODATKOWE

  1. Ofertę cenową należy złożyć w formie pisemnej, na załączonym wzorze wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego – Formularz ofertowy.
  2. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
  3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składnia oferty cenowej.
  4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  5. Zamawiający zawiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej za pośrednictwem strony internetowej.
  6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, otrzymaniu przez Gminę Kuryłówka Promesy na dofinasowanie tego zadania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład.
  7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  8. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy,
  2. Wykaz usług, osób,
  3. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,
  4. Projekt Umowy.
  5. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.

Załącznik  nr 1

FORMULARZ  OFERTY

……………………………………………………..                                                       

      (pieczęć firmowa Wykonawcy)                                   

do:  …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

(pełna nazwa/firma, adres Zamawiającego)

Nazwa Wykonawcy:……………………………..……………………………………………………………

REGON:|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|NIP|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|

Adres siedziby: kod …………………… miejscowość ………………województwo ………………..powiat

Wpisany do KRS ………………………………………/CEiDG ……………………………………………

Reprezentowany przez: imię: ……………………nazwisko: ……………..…..podstawa do reprezentacji: …………….

ulica ………………………………………nr domu …………………nr lokalu ………….…………………

internet: http:// …………………………………. e-mail: ……………@………..nr kierunkowy … tel. …..…………

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe do wzięcia udziału w postępowaniu na:……………………………………………………………………………………………………..

(tryb zamówienia)

z dnia………………zamieszczonego/przesłanego …………………………………………………………………………..

  1. Oferujemy wykonanie w.w.  przedmiotu zamówienia  zgodnie z postanowieniami zapytania ofertowego z dnia …………za cenę: brutto: ……………………. zł, słownie:…………………………………………………………………………………………………………………………………………
  2. Oświadczamy, że cena zawiera wszystkie koszty jakie ponosi Zamawiający w przypadku wyboru naszej oferty.
  3. Oferujemy – okres gwarancji wynoszący:    ………… miesięcy.
  4. Wykaz prac projektowych zgodnie z wymaganym warunkiem oraz mając na uwadze kryterium oceny w zapytaniu ofertowym.
  5. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego otrzymanego od Zamawiającego i nie wnosimy do  niego zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty.
  6. Oświadczamy, że uważamy się związani niniejszą ofertą przez czas wskazany w zapytaniu ofertowym.
  7. Oświadczamy, że zawarte w zapytaniu ofertowym postanowienia, ogólne warunki umowy/wzór umowy zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
  8. Załącznikami do niniejszej oferty są: …

………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………

…………………                 …………………..                  

 (miejscowość)    (data)           (podpis Wykonawcy)

Załącznik nr 2

…………………………………………………..                             

      ( pieczęć firmowa Wykonawcy)              

Wykaz prac, osób

potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu

do:  ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

(pełna nazwa/firma, adres Zamawiającego)

Nazwa Wykonawcy: ……………………………..……………………………………………………………

Adres siedziby: kod ………………….… miejscowość ………………województwo …………………..powiat ……………………..

NIP  |___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe pn.: …………………………………………………….…………

……………………………………………………………..…………….…………………… (nazwa postępowania),prowadzonego przez ……………………………………………………….. (oznaczenie Zamawiającego) składam:

  1. Wykaz usług
Lp. Wykaz prac projektowych w zakresie zabytków   Wartość usług brutto Daty wykonania od – do Miejsca wykonania Podmiot na rzecz, którego prace zostały wykonane
           
           
           
           
           
  • Wykaz osób
Lp. Imię
i nazwisko
Kwalifikacje zawodowe Wykształcenie Zakres wykonywanych czynności
         
         

Oświadczenie dotyczące podanych informacji:

Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.

……….………………………………….……(miejscowość), dnia …………………..…..…. r. ……………………………………..………

(podpis)        

  

Załącznik nr 3

Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*

………………………………                                                           ………………………………..

miejscowość, data                                                                    podpis Wykonawcy

_____________________________

1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

* W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

   

Załącznik nr 4

UMOWA NR…………….

Zawarta w ……………………….. w dniu  ……………. pomiędzy:

Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Stanisława Biskupa w Kolonii Polskiej

Kolonia Polska 2, 37-303 Kuryłówka

reprezentowana  przez: Ks. Piotr Piechuta – Proboszcz zwany dalej Zamawiającym, a: 

…………………………. reprezentowanym przez: …………………… zwanym dalej Wykonawcą.

została zawarta umowa następującej treści:

§ 1

  1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej renowacji kościoła pw. Św. Michała Archanioła w Dąbrowicy wraz z dzwonnicą i murem.

Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym i przedstawionej Ofercie.

Wykonawca przedmiot zamówienia będzie realizował zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, sztuką budowlaną i konserwatorską  oraz warunkami zawartymi w zapytaniu ofertowym i niniejszej umowie.

  • Wykonawca wykona zadanie własnym siłami.
  • Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy określonego w punkcie 1 w terminie do 28 marca 2023 r.

§ 2

  1. Strony ustalają wynagrodzenie za przedmiot umowy, które zgodnie z przeprowadzonym postępowaniem wynosi: …………………… zł brutto, słownie: ………………………………………………. (w tym podatek VAT w kwocie ………………………. zł)
  2. Rozliczenie należności za przedmiot zamówienia odbędzie się jednorazowo po wykonaniu przedmiotu zamówienia, podpisaniu protokołu odbioru i dostarczeniu faktury do siedziby Zamawiającego.
  3. Zamawiający informuje że posiada zabezpieczone środki na wykonanie w/w zadania w całości.

§ 3

Zamawiający zobowiązany jest do:

  1. przekazania Wykonawcy posiadanych dokumentów mogących mieć wpływ na opracowanie przedmiotu umowy,
  2. udzielania Wykonawcy bieżących informacji dotyczących obiektu,
  3. stałej współpracy z Wykonawcą w zakresie, w jakim będzie tego wymagała realizacja przedmiotu umowy,
  4. na zasadach określonych niniejszą umową odebrania przedmiotu zamówienia,
  5. zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy.

§ 4

Strony ustalają możliwość istotnych zmian postanowień umowy, w szczególności przedłużenie terminu realizacji zamówienia w przypadku:

  1. okoliczności których nie można było przewidzieć,
  2. z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
  3. z powodu sił wyższych,
  4. zdarzeń losowych.

§ 5

  1. Po zakończeniu prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu 4 komplety opracowanej dokumentacji, w tym wersję elektroniczną.
  2. Wydanie dzieła nastąpi w siedzibie Wykonawcy, nie później niż w dniu 28 marca 2023r.

§ 6

  1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty na okres ………. miesięcy.
  2. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wad ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi.

§ 7

  1. Strony ustalają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy w formie kar umownych z tytułów oraz w następujących wysokościach :
    1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:
  2.    w razie zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,01 % wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 1 niniejszej umowy za każdy dzień zwłoki,
  3. w razie zwłoki w usunięciu stwierdzonych wad w wysokości 0,5 % wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 1 niniejszej umowy za każdy dzień zwłoki licząc od daty wyznaczonej do usunięcia wad,
  4.    z tytułu odstępstwa od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca w wysokości 10 % wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 1 niniejszej umowy.
    1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne:
  5. z tytułu odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający w wysokości 10 % wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 1 niniejszej umowy,
  6. z tytułu nieterminowej zapłaty faktur w wysokości 0,5% wartości faktury za każdy dzień zwłoki w jej zapłacie.

§ 8

Zamawiający może odstąpić od umowy, jeżeli:

1. Wykonawca nie rozpoczął prac projektowych bez uzasadnionych i uzgodnionych z Zamawiającym przyczyn i nie kontynuuje ich mimo wezwania Zamawiającego złożonego w formie pisemnej,

2. Wykonawca przerwał realizacje prac i nie wykonuje ich pomimo wezwań Zamawiającego.

3. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.

4. W przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z powodów określonych w punkcie 1 i 2, Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za prace poniesione do momentu odstąpienia od umowy.

5. W razie odstąpienia od umowy lub ograniczenia zakresu prac z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada, Zamawiający jest obowiązany do dokonania odbioru prac oraz zapłaty wynagrodzenia za wykonane i udokumentowane prace.

6. Zamawiający może odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym, w każdym momencie trwania umowy jeśli Wykonawca podlega wykluczeniu w oparciu o art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022 poz.835). Wykluczenie następuje w momencie uzyskania informacji na ten temat.

§ 9

Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie aneksu pisemnego pod rygorem nieważności takiej zmiany.

§ 10

W sprawach nieuregulowanych treścią umowy zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego..

§ 11

Ewentualne spory o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

§ 12

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron..

………………………………………                                                       …………………………………..

           Podpis Zamawiającego:                                                Podpis Wykonawcy:

 

Załącznik nr 5

POTWIERDZENIE ODBYCIA WIZJI LOKALNEJ

Niniejszym potwierdzam, że

Pan/Pani ……………………………………………………………………………………………….

Jako przedstawiciel firmy ……………………………………………………………………………
z siedzibą ………………………………………………………………………………………………

Odbył wizje lokalną w dniu ……………………………… w celu zapoznania się z warunkami zapytania ofertowego dotyczącego projektu: „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej renowacji kościoła pw. Św. Michała Archanioła w Dąbrowicy wraz z dzwonnicą i murem.”

……………………………                                                               ………………………………………………………….

        Miejscowość i Data                                                        Podpis i pieczęć Zamawiającego

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

Działając w imieniu i na rzecz (nazwa/firma, dokładny adres Wykonawcy) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

oświadczamy, że

dokonaliśmy wizji lokalnej na obiekcie w celu zapoznania się z warunkami zapytania ofertowego dotyczącego projektu: „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej renowacji kościoła pw. Św. Michała Archanioła w Dąbrowicy wraz z  dzwonnicą i murem, zapoznaliśmy się z warunkami niniejszego postępowania o  udzielenie zamówienia i przyjmujemy je bez zastrzeżeń

…………………………………..                                          ……………………………………………

Miejscowość i data                      Podpis i pieczęć osoby/osób upoważnionej  do reprezentowania Wykonawcy

  ……………………………………………………                                                                                                                      Pieczęć firmowa Wykonawcy                                       

                                                                                                                                   

Chrzest
Spowiedź
I Komunia
Msza Święta
Bierzmowanie
Małżeństwo
Namaszczenie
Pogrzeb